петък, 22 август 2008 г.

Летене в Испания



Дата: 01.08.2008


В края на месец Юли в южната част на Испания (Албасете, провинция Ламанча) летенето почти се оказа невъзможно... Вятъра стигаше на моменти до 20 м/с и за моя изненада усилваше когато слънцето залязва. Нещо, което тук не ми се е случвало. Едно беше хубаво - посоката беше винаги добра... Веднъж се опитах да си вдигна крилото и.... имаше полет ... назад. :)





За моя радост намерихме добро място... Полета траеше само 45 минути и навсякъде имаше ветрогенератори. Не най-доброто ми излитане, но имайки предвид до какви гиганти се намираш е трудно да останеш концентриран. Като добавим и температура от 40 градуса... рокендрола е още жив на тези места... Друсливо... Уши не помагат.... след 40 мин полет и опити за снижаване започнах маневри над старта и успях да кацна там....




Запознах се с бащата на Раул и Фелис Родригез. Покани ме утях, показа ми купите им и си говорихме... беше невероятно...




И заключението.



Летях в Испания... за малко... но летях :)

Препоръки от мен към мен:

Горещините предизвикват доста силни турболенции.. наистина е добе в турболентно време да държиш обрани малко спирачките... по-добро усещане за крилото и по-стабилен полет. Не гледай крилото си когато е толкова друсливо... завива ти се свят... по добре гледай земята и го чувствай с коланите. И за финал - лошото ми излитане... вятърът беше доста променлив все пак :)





Няма коментари: